Termeni & Conditii
La adresa www.oxycare.ro se
regăsesc informații (texte, imagini, clipuri, baze de date etc.) care
constituie conținutul website-ului www.oxycare.ro, proprietatea SC Azure
Lab SRL, cu sediul social în Crețești (Vidra), str. Ghiocelului 12, cam. 1,
înregistrată la Registrul Comerțului cu J23/3193/2019, CUI 41421503.
Orice preluare a conținutului (integrală sau parțială) în
alte scopuri decât în interes personal este sancționată de legislația privind
drepturile de proprietate intelectuală și drepturi de autor.
Pentru folosirea în cele mai bune condiții a website-ului,
se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor.
SC Azure Lab SRL își asumă dreptul de a face modificări
ale acestor prevederi fără altă notificare.
Când se accesează secțiunea de Termeni și Condiții de pe acest website
se parcurge varianta cea mai nouă a acestui contract.
Folosirea website-ului
www.oxycare.ro implică
acceptarea termenilor și condițiilor ce vor fi detaliate în paragrafele următoare.
Condiții Generale Contractuale
Între:
SC Azure Lab SRL, o societate organizată în baza legii române,
având sediul social în județul Ilfov, Sat Crețești (Vidra), strada Ghiocelului
nr. 12, cam. 1, număr de ordine în Registrului Comerțului J23/3193/2019, Cod
Unic de Înregistrare 41421503, reprezentată prin Gabriel Marica în calitate
de Director General, denumită în continuare Prestator,
Și entitățile care acceptă acești Termeni și Condiții – Condiții Generale
Contractuale, prin semnarea sau achitarea unei Note de Comandă, achitarea unei
facturi proforme sau unei facturi fiscale, denumite în continuare Client.
Definiții
Beneficiar - orice beneficiar al produselor sau serviciilor SC Azure Lab SRL, direct sau
prin platforma sa www.oxycare.ro;
Vânzător/ Prestator - SC Azure Lab SRL prin www.oxycare.ro - persoană juridică parte a acestui
contract, care pune la dispoziția Beneficiarului produsele și serviciile solicitate;
Client - persoană fizică sau juridică care emite o comandă către Vânzător prin
intermediul platformei www.oxycare.ro;
Produs/ Serviciu - orice produs/ serviciu furnizat de Prestator în baza acestui contract.
Obiect, echipament/e, marfă, proiecte, inclusiv serviciile
menționate în Comandă, oferite de Vânzător prin intermediul website-ului sau în
afară lui și solicitate de Client prin semnarea electronică a unui document
online de comandă;
Comandă - document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și
Client, și prin intermediul căruia Vânzătorul este de acord să vândă și să
livreze produsele solicitate de către Client, iar Clientul este de acord să
achiziționeze, să primească și să efectueze plata acestor produse;
Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător telefonic sau electronic, prin intermediul
formularului de comandă sau prin email;
Tranzacție - încasare sau rambursare a unei sume rezultate din vânzarea unui Produs de către
SC Azure Lab SRL către Client, indiferent de modalitatea de livrare;
Perioada - Perioada de valabilitate a contractului pentru un Serviciu, respectiv minim 1
an de la data activării Serviciului;
Perioada de facturare - perioada luată în calcul la facturarea anuală a serviiciilor furnizate.
Specificații - caracteristici la care trebuie să răspundă un produs, document care cuprinde
descrierea produsului, funcționarea și exploatarea acestuia;
Producător - fabricantul produselor comercializate pe acest website;
Furnizor - cel care furnizează produse Vânzătorului, în urma unor contracte semnate direct
cu Producătorul;
Timpul derulării unei comenzi - timpul de când s-a confirmat comanda de către Client și până
la livrarea acesteia de către Vânzător și semnarea de către Client a documentelor de livrare;
Newsletter - mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor,
serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către www.oxycare.ro / SC Azure Lab
SRL într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea www.oxycare.ro și AC
Azure Lab SRL referitor la informațiile conținute de acesta;
Curier - orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat
rapid.
PLASAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Alegeți produsele pe care doriți să le achiziționați și
adăugați-le în coșul de cumpărături apasand butonul "Adaugă în coș",
din dreptul fiecărui produs sau din pagina de descriere a fiecărui produs.
Coșul de cumpărături permanent actualizat va apărea mereu în dreapta sus a website-ului,
lângă butonul de autentificare.
Pentru a plasa o comandă, Clientul este de acord să creeze
un cont asociat cu o adresa de e-mail și o parolă, și să furnizeze datele
personale complete necesare livrării. Pentru finalizarea procesului de
cumpărare, Clientul apasă butonul "Confirm comanda". Acest pas
direcționează în meniul de Autentificare/ Login, pas în care Clienții noi vor
completa datele personale (adresa de email validă, nume, prenume, parolă, CNP/CUI),
adresa de livrare, precum și informații despre companie - în cazul în care
doriți factură pe societate.
Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în
contul de Client, astfel nu va mai fi necesar să fie reintroduse în cazul unei
noi comenzi.
În cazul în care Clientul a ales modalitatea de plata cu
cardul, acesta va fi redirecționat printr-o conexiune securizată către website-ul
procesatorului de plăti MobilPay. www.Oxycare.ro va denunța unilateral și va anula automat comanda
efectuată de către Client, chiar și fără o notificare prealabilă adresată
acestuia, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau
fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune interese în
următoarele situații:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de www.Oxycare.ro, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Client privind livrarea (adresa, date contact) sunt incomplete sau incorecte;
- efectuarea a mai mult de două livrări consecutive eșuate;
- activitatea Clientului pe website poate și/ sau produce daune de orice natură pentru www.Oxycare.ro și/ SC Azure Lab SRL sau Partenerilor acestuia;
- alte motive obiective ce vor fi specificate ca atare în corespondența cu Clientul.
Produsele vor fi însoțite la livrare de: Certificatul de Garanție - emis de Vânzător;
Declarația de Conformitate - emisă de Producător/Importator; Instrucțiuni de Utilizare și Factură fiscală.
*Notă: Factura circulă fără ștampilă și semnătură conform legii 571/2003 privind Codul Fiscal, art. 155,
aliniatul 8. Lipsa acestor documente trebuie semnalată în max. 24 ore de la primire/recepția produsului,
pe adresa office@oxycare.ro sau prin modalitățile puse la dispoziție pe pagina de contact. Orice sesizare
ulterioară nu va fi luată în considerație.
PROCESAREA UNEI COMENZI
Finalizarea unei comenzi va fi urmată de un e-mail automat
de confirmare și/ sau telefon din partea www.Oxycare.ro. Prin finalizarea comenzii
Clientul consimte că toate datele furnizare, necesare procesului de cumpărare,
sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. În situația în
care emailul de confirmare nu apare în Inbox-ul dumneavoastră, verificați
folder-ul Spam. Pentru evitarea situațiilor de acest gen, vă rugăm adăugați
adresa comenzi@oxycare.ro în Address Book-ul dumneavoastră.
Contractul se aplică tuturor vânzărilor de Produse făcute
prin www.oxycare.ro și odată cu încheierea tranzacției, poate fi modificat doar cu
acceptul ambelor părți.
Comenziile online vor fi onorate în ordinea cronologică în
care au fost înregistrate în sistem. O comandă nu poate fi onorată în cazul în
care pe același produs a fost înregistrată și confirmată înainte o altă comandă
ce a condus la epuizarea stocului.
Pentru situațiile în care stocul unui produs este epuizat,
apăsăți butonul "Cere oferta!" pentru a ne contacta. Vom reveni cu un
răspuns în cel mai scurt timp posibil.
Dacă doriți să aflați mai multe despre noutățile, promoțiile
și ofertele www.oxycare.ro, bifați opțiunea "Vreau să mă abonez la
newsletter".
ANULAREA SAU MODIFICAREA UNEI COMENZI
Clientul poate anula o comandă înainte de primirea notificării
de livrare, prin trimiterea unui e-mail pe adresa comenzi@oxycare.ro
În cazul în care Clientul renunța la o comandă pentru care a
efectuat plata cu cardul bancar, iar banca emitentă a cardului a autorizat
tranzacția bancară, această sumă va fi rambursată de către SC Azure Lab SRL în
maxim 5 zile calendaristice de la data la care www.Oxycare.ro a luat la
cunoștință de acest lucru. De asemenea, Clientul poate folosi suma respectivă
pentru plasarea unei noi comenzi.
În cazul în care produsele sau anumite produse comandate de
către Client printr-o comandă la care a efectuat plata folosind cardul bancar
nu sunt disponibile pe stoc, www.Oxycare.ro va informa Clientul asupra acestui fapt
și va dispune rambursarea sumelor achitate în maximum 5 zile calendaristice de
la intrarea contravalorii comenzii în contul său, respectiv, îi va oferi
Clientului produse alternative, iar dacă acesta va fi de acord, va trece la
procesarea noii comenzi.
O comandă plasată nu poate fi modificată online. Dacă Clientul
dorește o modificare (includerea sau renunțarea la produse) acesta va anula
comanda în curs, urmând a face o nouă comandă în sistem sau va contacta www.Oxycare.ro telefonic.
PREȚURILE ȘI VALIDITATEA OFERTEI
Toate prețurile, inclusiv cele referitoare la transport,
includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării
produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.
Prețurile de livrare sunt detaliate pe site.
Ocazional, magazinul www.Oxycare.ro va practica promoții și
reduceri pentru produsele sale. Acestea vor fi semnalizate clar, atât în
descrierea produselor și în coșul de cumpărături, cât și pe factură.
De asemenea ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără
o înștiințare prealabilă, fără a afecta însă comenzile în lucru, deja
confirmate.
MODALITĂȚi DE PLATA
Plata online prin card bancar (debit sau credit Visa,
Mastercard, Maestro) - prin intermediul procesatorului de plăti MobilPay.
Această metodă de plata este complet securizată și nu implică niciun comision
suplimentar pentru tranzacții;
Transfer bancar (ordin de plata) - după primirea comenzii
veți primi numărul de cont în vederea efectuării plății. Plata se va efectua în
avans, la ghișeul băncii sau online, dacă beneficiați de un sistem de online
banking. După ce primim confirmarea plății, produsele comandate vor fi livrate
la adresa dumneavoastră prin intermediul firmei de curierat;
Plata în numerar, la livrarea coletului, în momentul
înmânării coletului de către reprezentantul firmei de curierat, cost ce va
include pe lângă contravaloarea comenzii și cheltuielile de transport aferente;
Pentru comenzile din străinătate, plata se poate efectua
doar online prin card bancar sau prin transfer bancar, numai după ce valoarea
finală a comenzii (produse + cheltuieli de transport) a fost confirmată prin
e-mail de către client.
LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea se face prin serviciul de curierat UrgenCargus/ SameDay/ Fan Courier. La
momentul expedierii comenzii Clientul va primi o confirmare electronică ce
conține informații despre livrare (timp estimat, date contact curier, date
identificare comandă). De asemenea, Clientul are posibilitatea ridicării
coletului de la sediul Curierului - lista locațiilor fiind disponibilă
online.
Pentru livrările naționale, taxa de transport este 25 lei
dacă coletul are greutatea de până la 5 kg, crescând proporțional cu greutatea
și volumul coletului. Rambursul (plata la livrare) are un cost separat
suplimentar de 7 lei.
Pentru livrările internaționale (doar în Europa), costul
livrărilor variază în funcție de țara de destinație și greutatea/volumul
coletului. Costul exact al livrării va fi afișat la finalizarea comenzii, în
funcție de adresa de livrare specificată de Client.
Prețul serviciilor de livrare se calculează la momentul
plasării comenzii în funcție de greutatea totală a produselor comandate. În baza
unor indicatori interni agreați cu firma de curierat, www.Oxycare.ro estimează
costul transportului. Clientul acceptă în mod expres prin plasarea comenzii
estimările pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la
baza determinării acestui cost. În consecință, acesta nu poate solicita un cost
inferior al transportului pe baza unor cantariri sau măsurări proprii ale
coletului.
Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face conform
opțiunii specificate de dumneavoastră. Între înregistrarea Comenzii și
preluarea acesteia de către Curier există un interval de 12 - 24 ore în timpul
săptămânii sau de max. 72 ore în week-end sau perioadele de sărbători
legale.
În cazul în care produsele nu sunt pe stoc sau în cazul
depășirii termenului de livrare indicat, va vom informa cu privire la această
situație prin email sau telefon, în vederea agreerii prelungirii termenului de
livrare. Lipsa primirii de către www.Oxycare.ro a unui răspuns din partea
dumneavoastră sau imposibilitatea contactarii la datele de contact indicate în
termenul precizat se va considera ca un accept tacit al dumneavoastră pentru
prelungirea perioadei de livrare.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită la momentul predării
produselor comandate la adresa specificată de dumneavoastră la momentul
plasării Comenzii.
Magazinul online www.Oxycare.ro și SC Azure Lab SRL nu poate fi
tras la răspundere pentru introducerea eronată de către Client a informațiilor
necesare livrării (număr de telefon mobil, adresa livrare), din care pot
decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport în
vederea re-expedierii Comenzii vor cădea în sarcina dumneavoastră.
În cazul în care Clientul își modifică datele personale,
toate comenzile în derulare existente la acel moment își păstrează datele
definite / acceptate de către acesta înainte de momentul modificării. Dacă
Comanda nu a fost încă trimisă spre livrare, vor fi luate în considerare noile
date modificate corespunzător.
www.Oxycare.ro nu este răspunzător pentru întârzierile ce pot
apărea în procesul de livrare efectiv, după ce coletul a fost predat companiei
de curierat. De asemenea, comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică
sau de sărbătorile legale vor fi procesate și confirmate în prima zi
lucrătoare.
Serviciul Retur Gratuit în 15 zile
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește
100% îl poți returna gratuit în termen de 15 zile calendaristice de la momentul
livrării. Tot ce trebuie să faci este să trimiți formularul de retur până cel târziu
în a 15-a zi calendaristică de la dată livrării.
Serviciul Retur Gratuit în 15 zile nu
afectează în niciun fel drepturile legale de retragere în 14 zile pentru comerț
la distanță.
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din
Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în
termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a
suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014,
perioada de returnare a unui Produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen
de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului/
serviciului.
Condiții generale pentru Retur Gratuit în 15 zile a produselor vandute și
expediate de www.oxycare.ro:
- Returul se acceptă exclusiv pentru produsele cu ambalaj intact, care au atașate toate documentele cu care s-a livrat, nu a fost întrebuințat și se află în starea originală în care a fost livrat.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și însoțit de accesoriile/ cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/ electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Produsele desigilate și testate de către client, trebuie aduse curate pentru ca returul să fie acceptat.
- Nu se acceptă returul produselor din categoria îngrijire personală dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
Serviciul Upgrade în 99 de zile
Dacă ai realizat că nevoia ta nu este
satisfăcută corect și/ sau complet de un produs OxyCare deja achiziționat și
dorești să îl schimbi cu unul mai performant, contactează-ne în cel mult 99 de
zile de la achiziție. Tot ce trebuie să faci este să trimiți formularul de
retur până cel târziu în a 99-a zi calendaristică de la dată livrării, noi vom
stabili procentul de diminuare a valorii produsului tău conform cu starea sa
actuală și îți vom comunica soluția optimă adaptată nevoilor tale. În urmă
acceptării soluției propuse vei expedia produsul către adresa comunicată, iar
noi îți vom trimite un produs nou, cu plata diferenței online sau direct la
curier.
Condiții serviciul Upgrade în 99 de zile:
- Returul se face în ambalajul original, împreună cu certificatul de garanție în original și toate documentele și accesoriile cu care a fost livrat produsul.
- Produsele murdare și care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/ electrice, sau produsele cărora le lipsesc accesorii vor suferi o diminuare a valorii inițiale conforme cu starea actuală, evaluarea făcându-se de personalul centrului de service.
- Nu se acceptă returul produselor din categoria îngrijire personală dacă au fost desigilate, testate sau utilizate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate.
Pașii necesari:
1. Completează formularul de retur(RA),
asigurându-te că produsul respectă condițiile de Retur Gratuit în 15 zile sau Upgrade în 99 de zile
de mai sus.
2. În formular, alege una dintre opțiunile de retur (motiv retur produs).
3. După aprobarea cererii, vom trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi sau schimbi.
Cerere de retur anulată!
Dacă cererea ta de retur sau schimbare a fost anulată, atunci e posibil să fi avut
loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să
ne trimiți un mesaj AICI sau
să ne suni la numărul 0775.204.700.
Prin accesarea website-ului sunteți de acord ca utilizarea
să se facă pe propria dumneavoastră răspundere. SC Azure Lab SRL nu
este responsabil pentru niciun incident direct sau indirect sau orice alte
pierderi, costuri sau cheltuieli de orice natură care pot apărea, ca urmare a
accesării sau navigării în website sau prin intermediul descărcărilor de date
(text, imagini, video sau audio).
Conținutul website-ului www.oxycare.ro a
fost alcătuit cu cea mai mare atenție pentru introducerea corectă a datelor și
respectarea acurateții informațiilor. Totuși, uneori pot apărea erori.
www.Oxycare.ro și SC Azure Lab SRL nu își asumă
responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare, în ceea ce privește
imaginile, informațiile text, descrieri ale produselor, etc.
www.Oxycare.ro și SC Azure Lab SRL nu este responsabil de
nicio daună provocată de viruși, bug-uri, acțiuni umane sau orice defecțiune a
sistemului informatic, sau orice alte erori, defecțiuni sau întârzieri de
comunicații în transmisiile pe dispozitive.
Toate informațiile și materialele conținute pe acest website
sunt furnizate în mod gratuit, fără niciun fel de garanție. Sub nicio
circumstanță SC Azure Lab SRL nu va fi responsabil pentru nici o
daună directă, indirectă, accidentală sau specială care rezultă din utilizarea
sau incapacitatea de a utiliza acest website și nu va fi responsabil de orice
daune ce sunt rezultat a greșelilor, omisiunilor, întreruperilor, erorilor,
defecțiunilor, întârzierilor în funcționare sau transmisie sau orice
neîndeplinire de performanță a wesite-ului.
Prin accesarea website-ului, vizitatorul acceptă în mod
expres și fără echivoc, Termenii și condițiile website-ului și condițiile în
care se desfășoară procesul de contact și/sau cerere de oferă, așa cum sunt ele
prezentate pe site.
Publicitate și confidențialitate
Utilizatorul nu va face publice, unor terți, prin orice
mijloace, nicio informație cu caracter privat primită de la www.oxycare.ro și/sau SC
Azure Lab SRL, sub sancțiunea obligării acestuia la plata de daune interese.
De asemenea, www.oxycare.ro și SC Azure Lab SRL nu va face
publice niciunei terțe părți nicio informație transmisă fără acordul scris al
utilizatorului, cu excepția partenerilor agreați, furnizori de servicii cu care
există un contract prin care se protejează aceste date.
Mai multe detalii citiți în
Politica de Confidențialitate.
Drepturi de autor
Întregul conținut al site-ului www.oxycare.ro: imagini, clipuri video, texte, grafice, simboluri,
elemente de grafică Web, scripturi, programe, logo-uri, baze de date - este proprietatea SC Azure Lab SRL
și a partenerilor săi și este aparat de legea pentru protecția drepturilor de autor și a drepturilor de marcă.
Folosirea fără acordul
companiei SC Azure Lab SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
Dumneavoastră, prin utilizarea platformei www.oxycare.ro sunteți pe deplin acord cu cele de mai sus.
Fraudă
ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI
UTILIZATOR, DE A MODIFICA CONȚINUTUL WEBSITE-ULUI https://www.oxycare.ro SAU DE A
AFECTA FUNCȚIONAREA SERVERULUI CARE GĂZDUIEȘTE WEBSITE-UL https://www.oxycare.ro VA
FI CONSIDERATĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A WEBSITE-ULUI ȘI VA DECLANȘA URMĂRIREA
PENALĂ ÎMPOTRIVA AUTORULUI SAU AUTORILOR ACESTOR FAPTE.
Litigii. Legea aplicabilă
Orice litigiu apărut va fi rezolvat prin înțelegere între
cele două părți (pe cale amiabilă). În cazul în care nu s-a reușit stingerea
conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată
române, de pe raza sediului social al SC Azure Lab SRL.
SC Azure Lab SRL nu
răspunde pentru pagubele, costurile, procesele, pretențiile sau cheltuielile
apărute ca urmare a nerespectării de către utilizatori a „Termenilor și
condițiilor”.
Odată ce a fost lansată o comandă se consideră că "Termenii și condițiile" de utilizare de mai sus sunt
cunoascute și acceptate, valorea acestora determinând un contract valabil încheiat. Soluționarea eventualelor
litigii se face pe cale amiabilă, în caz contrar urmând a se deduce instanțelor de judecată.
Soluționarea Online a Litigiilor (SOL)
Platforma de Soluționarea Online a Litigiilor (SOL) poate fi accesată
AICI.