Upgrade produs
Upgrade-ul produselor achiziționate (schimbarea acestora cu produse de categorie/ capacitate superioară)
nu este limitată ca frecvența, putându-se efectua de câte ori este necesară și se poate face:
- pentru orice produs standard cu plata diferenței de preț (cu evaluarea produsului oferit la schimb din prețul căruia se pot scădea cel mult
20% pentru carcasa/ componente exterioare uzate/ deteriorate), și
- pentru orice produs personalizat (cu modificări la cerere) cu evaluarea produsului oferit la schimb, din prețul căruia
se pot scădea cel mult 30% pentru carcasă/ componente exterioare modificate/ uzate/ deteriorate.
Upgrade-ul se poate face pentru, și cu, produse aflate în stoc, și după depunerea unei cereri de upgrade cu termen de
acceptare/ respingere de maxim 48 de ore de la înregistrare.
Pentru trimiterea în service (atât pentru reparație cât și pentru upgrade) trebuie urmați pașii descriși
AICI.
Oferta pe care urmează să o primiți după depunerea cererii de upgrade are o valabilitate de 3 zile calendaristice pentru
că nu se poate garanta stocul pe o perioada mai mare!