Transport


Dorim să vă oferim cele mai bune condiții de transport, motiv pentru care vă punem la dispoziție mai multe opțiuni din care să alegeți.

Livrarea este gratuită pentru comenzi ONLINE a căror valoare depășește 350 de lei, iar pentru comenzile ce nu ating acest plafon condițiile sunt următoarele:

Taxa de livrare este de 25 Lei, iar pentru comenzile de minim 350 Lei livrarea este gratuită în limita a 10 kg,  fără kilometri suplimentari.
Pentru comenzile ce depășesc greutățile stabilite, sau implică km suplimentari se va comunica costul transportului în momentul confirmării telefonice a comenzii.
Comenzile care beneficiază de oferte personalizate ce însumează reduceri de peste 5% nu beneficiază de transport gratuit.

Societatea noastră colaborează în prezent cu următoarele firme de curierat:




UrgentCargus  Fan Courier  | SameDay




Livrarea în termen de 24-48 de ore se aplică comenzilor plasate până în ora 12:00!

Taxele de livrare percepute pentru comenzi returnate sunt suportate de către solicitant.

Cutiile în care sunt transportate produsele OxyCare sunt generos dimensionate și articolele tale sunt bine protejate.

Expedierea se face cu plata online, OP sau ramburs, folosind serviciile firmelor de curierat pe care ți le punem la dispoziție. Pentru calculul sumei de transport, setarea implicită este UrgentCargus/ SameDay, motiv pentru care vei observa prețul standard al firmei respective (sau valoarea 0 Ron pentru comenzi de peste 350 de Lei), până în pasul 4 din procesul de finalizare comandă, în care vei putea selecta curierul dorit.

* ATENȚIE: prețul exprimat pentru serviciile de transport nu este în mod obligatoriu prețul final, deoarece fiecare firma de curierat percepe taxe suplimentare în funcție de greutate, nr. de colete, km, etc. Din acest motiv, prețul final ar putea fi ușor diferit față de cel pe care îl vei primi pe site, la finalizarea comenzii. Prețul final al transportului îți va fi comunicat de către un operator al magazinului nostru online sau printr-un e-mail de confirmare, dacă acesta se va schimba.

Important:
Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești, în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare. În cazul în care agentul nu are un proces verbal îi soliciți să scrie pe AWB starea deteriorată a cutiei și/ sau produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare, iar produsul nu va fi schimbat.

Mulțumim!