Trimitere in service

Pașii care trebuie urmați :

  • Completarea CORECTA și COMPLETA a informațiilor din formularul de Retur Produs (RA) (completarea corectă și completă duce la scurtarea timpului necesar aprobării cazului).
  • Aprobarea de centrul de service a formularului (în max 48 de ore de la trimitere) sau cererea de informații suplimentare (după caz).
  • Pentru formularele aprobate, centrul de service va crea o fișa de lucru și va înregistra comanda către curier care va prelua produsul defect de la adresa specificată în formular (a doua zi lucrătoare de la aprobarea formularului). Va rugăm să pregătiți coletul pentru ridicare și să specificați pe colet numele, adresa dumneavoastră completă, numărul de telefon de contact, adresa centrului nostru de service și numărul fișei de lucru.
  • Echipamentele trebuie să fie însoțite de documentele de achiziție ale proprietarului completate corespunzător.
  • Aveți în vedere protejarea cât mai eficientă a produsului în pregătirea coletului pentru a evita deteriorarea sa în timpul transportului.
  • Așteptați să fiți contactați de curier.


  • Regulile de mai sus sunt obligatorii!
    Neîndeplinirea uneia dintre ele conduce la returnarea echipamentului fără nici o intervenție din partea unității de service.